Home » Tag Archives: makanan

Tag Archives: makanan

Beriani Darat Johor

Anda craving nasi beriani tapi tak tau nak buat macam mana? Malas nak buat sebab kena ambil masa lama? Nak yang mudah dan sedap? Jangan risau sebab Oli Collection ada Set Lengkap Nasi Beriani Darat Johor yang akan memudahkan anda ☺️ … Apa yang bestnya Nasi Beriani Darat ni kan ianya mengandungi Pes Nasi Beriani, Lauk Beriani & Dalca (3 ... Read More »

Acar Buah Oli

Tak terliur ke tengok Acar Buah yang dibuat khas oleh chef dari Oli Collection ni? Dengan permintaan yang sangat tinggi dan laku keras, teramatlah rugi kalau anda tak cuba! Dijamin 💯 homemade dan mempunyai 20 jenis campuran buah-buahan kering dan jeruk buah buahan yang lazat!😍 kalau ratah je dah cukup sedap apetah lagi kalau makan bersama nasi panas, memang nikmat ... Read More »

🔥HOTs🔥Rempah Pes Mee Bandung Muar

Rempah Pes Mee Bandung Muar.. sedap dan mudah.. sekelip mata dah siap MEE BANDUNG LAZAT ni..!! Buat hidangan untuk tetamu datang, mereka pasti akan suka. 1kotak boleh buat hidangan untuk 8-10 orang Resepi dan cara masakan disediakan. Keluaran Bumiputra dari kilang GMP. COD di Shah alam, lain2 tempat boleh dipos.wasap 0123312030.. Harga RM12 Read More »